Το remarketing είναι από τα πιο δυνατά όπλα στο Google Ads. Μπορεί να φέρει πίσω επισκέπτες που ήδη γνωρίζουν το brand σου και να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις. Όμως, η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις είτε το παραμελούν είτε το χρησιμοποιούν λανθασμένα.

Ας δούμε τι πάει στραβά και πώς να το στήσεις σωστά.

1. Τρέχουν Γενικές Καμπάνιες Remarketing Χωρίς Στρατηγική

Πολλοί απλά δημιουργούν μία γενική λίστα επισκεπτών και τρέχουν διαφήμιση σε όλους το ίδιο μήνυμα.

Γιατί είναι λάθος:

  • Όλοι οι επισκέπτες δεν έχουν την ίδια πρόθεση αγοράς.
  • Ένας επισκέπτης που είδε απλά την αρχική σελίδα δεν έχει την ίδια αξία με κάποιον που έβαλε προϊόν στο καλάθι.

Τι να κάνεις:

  • Δημιούργησε διαφορετικά remarketing lists ανάλογα με τη συμπεριφορά (π.χ. είδε προϊόν, πρόσθεσε στο καλάθι, εγκατέλειψε checkout).

2. Δεν Κάνουν Εξαίρεση όσων Έχουν Ήδη Μετατραπεί σε Πελάτες

Συχνό λάθος: συνεχίζουν να δείχνουν διαφημίσεις remarketing σε όσους ήδη έκαναν αγορά ή αίτηση.

Τι να κάνεις:

  • Δημιούργησε λίστες μετατροπών και εξαίρεσε τις από τις καμπάνιες remarketing.
  • Προσάρμοσε το μήνυμα για επαναληπτικές αγορές ή άλλες υπηρεσίες αν υπάρχει λόγος.

3. Δεν Χρησιμοποιούν Σωστά τη Χρονική Περίοδο (Membership Duration)

Άλλος ένας κλασικός λάθος: είτε πολύ μικρή περίοδος (π.χ. 7 ημέρες) είτε υπερβολικά μεγάλη (π.χ. 540 ημέρες) για όλους.

Τι να κάνεις:

  • Ρύθμισε membership duration ανάλογα με τον κύκλο αγοράς του προϊόντος σου.
  • Για προϊόντα άμεσης ανάγκης, μικρότερη διάρκεια. Για πιο πολύπλοκες αποφάσεις, μεγαλύτερη.

4. Δεν Προσαρμόζουν τα Μηνύματα του Remarketing

Το ίδιο μήνυμα που χρησιμοποιείς για cold traffic δεν είναι ιδανικό για όσους ήδη σε γνωρίζουν.

Τι να κάνεις:

  • Δημιούργησε ειδικά ads για remarketing, π.χ. “Γυρίστε να δείτε τις εκπτώσεις μας!” ή “Ξεχάσατε κάτι στο καλάθι σας;“.

5. Δεν Συνδυάζουν Remarketing με Smart Bidding

Το remarketing λειτουργεί ακόμα καλύτερα όταν χρησιμοποιείς στρατηγικές Smart Bidding βασισμένες σε conversions.

Τι να κάνεις:

  • Συνδύασε remarketing λίστες με στόχους όπως Target CPA ή Maximize Conversions.
  • Άσε τον αλγόριθμο να δώσει περισσότερη αξία σε χρήστες με μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς.

Συμπέρασμα

Το remarketing δεν είναι απλώς μια δεύτερη ευκαιρία. Είναι ένας τρόπος να «μαγειρέψεις» σωστά το κοινό που ήδη έχει δείξει ενδιαφέρον. Με σωστή στόχευση, εξατομικευμένα μηνύματα και στρατηγική διάρκεια, μπορείς να μετατρέψεις αδιάφορους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες.

Κέρδισε πωλήσεις με σωστό remarketing

Ας
Ξεκινήσουμε

στείλτε μας το μήνυμα σας στο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

We help you to Growth your Business