Πότε λειτουργεί το περιεχόμενο και πότε όχι (με στοιχεία)

Αν έχεις πει ποτέ: «Αρχίσαμε να γράφουμε blog για το SEO» ή «Γράφουμε άρθρα κάθε εβδομάδα αλλά δεν βλέπουμε διαφορά», τότε αυτό το άρθρο είναι για εσένα.

Γιατί το να γράφεις περιεχόμενο δεν εγγυάται τίποτα, αν δεν γράφεις σωστά περιεχόμενο. Και ναι — υπάρχουν δεδομένα που το αποδεικνύουν.

Δεν φτάνει απλώς να “γράφεις”

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι η λογική του όγκου: «Όσο περισσότερα άρθρα, τόσο καλύτερα.»

Αυτό δεν ισχύει. Αν ήταν έτσι, κάθε site με 300 άρθρα θα ήταν στην πρώτη σελίδα της Google. Δεν είναι.

> Αυτό που λειτουργεί είναι η συνάφεια, η ποιότητα και η πρόθεση του χρήστη που εξυπηρετείς.

Τι λένε τα δεδομένα;

Σύμφωνα με ανάλυση 912 εκατομμυρίων blog posts από την Ahrefs:

  • 91% του περιεχομένου δεν φέρνει ούτε 1 επισκέπτη από την Google.
  • Μόνο το 1% των άρθρων φέρνει πάνω από 1.000 επισκέπτες το μήνα.
  • Η μέση ηλικία των άρθρων που έχουν υψηλό traffic είναι πάνω από 2 χρόνια — δηλαδή χρειάζεται χρόνος και ποιότητα.

> Η ποσότητα χωρίς στρατηγική = ψηφιακός θόρυβος.

Πότε λειτουργεί πραγματικά το περιεχόμενο;

  • Όταν εξυπηρετεί πραγματική ανάγκη

Π.χ. Αν πουλάς μεταχειρισμένα μηχανήματα, το άρθρο «Πώς να διαλέξεις γερανογέφυρα για τη βιομηχανία σου» έχει νόημα. Το «Τα 5 καλύτερα αποφθέγματα για την επιτυχία», όχι.

  • Όταν στοχεύει λέξεις-κλειδιά με πρόθεση

Π.χ. Δεν γράφουμε για τη λέξη «καφέ». Γράφουμε για: «καλύτερος espresso οικιακός», «πώς καθαρίζω τη μηχανή καφέ μου».

Γιατί εκεί κρύβεται η πρόθεση. Εκεί είναι το conversion. Όταν είναι καλύτερο από αυτό που υπάρχει ήδη Αν απλώς επαναλαμβάνεις ό,τι υπάρχει, η Google δεν έχει λόγο να σε δείξει ψηλά. Γιατί να δώσει θέση #1 σε σένα και όχι στον ανταγωνιστή που είναι ήδη εκεί;

Ποιο περιεχόμενο ΔΕΝ λειτουργεί

  • Άρθρα που είναι ξεκάθαρα “για το SEO”, όχι για τον χρήστη
  • Περιεχόμενο χωρίς άποψη, χωρίς εμπειρία, χωρίς ταυτότητα
  • Γενικές “λίστες” χωρίς βάθος
  • Κείμενα γεμάτα keywords αλλά χωρίς κανέναν λόγο ύπαρξης
  • Άρθρα που απλώς «υπάρχουν» γιατί πρέπει να γράψουμε κάτι κάθε εβδομάδα

Πώς να γράψεις περιεχόμενο που έχει αξία

  • Ξεκίνα από το κοινό σου, όχι από τις λέξεις-κλειδιά.
  • Ποια ερώτηση χρειάζεται απάντηση; Ποιο πρόβλημα χρειάζεται λύση;
  • Μίλα σαν άνθρωπος, όχι σαν ρομπότ.
  • Γράψε όπως θα εξηγούσες κάτι σε έναν πελάτη σου, σε απλά λόγια, με παράδειγμα.
  • Δώσε κάτι που δεν υπάρχει ήδη.
  • Ένα case study, ένα αρχείο να κατεβάσει κάποιος, μια γνώμη με επιχειρήματα.
  • Χτίσε γύρω από ένα θέμα, όχι απλώς άρθρα.
  • Αν είσαι για παράδειγμα οδοντίατρος, μην έχεις ένα άρθρο για λεύκανση. Φτιάξε ολόκληρη ενότητα γύρω από την αισθητική οδοντιατρική.

Συμπέρασμα

Η Google δεν “μετράει άρθρα“. Μετράει χρήση. Αν κανείς δεν διαβάζει αυτό που γράφεις, δεν θα το διαβάσει ούτε η Google. Αν όμως προσφέρεις αληθινή αξία, η Google θα σε αναδείξει — αργά ή γρήγορα. Δεν είναι το “πόσα άρθρα έχεις“. Είναι το “αν αξίζει να διαβάσει κάποιος έστω ένα από αυτά.”

Μάθε πότε το περιεχόμενο φέρνει αποτέλεσμα

Ας
Ξεκινήσουμε

στείλτε μας το μήνυμα σας στο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

We help you to Growth your Business