Μιλάνε σε όλους, αλλά δεν ακούει κανείς

Αν διαχειρίζεσαι social media για μια μικρή επιχείρηση, είναι πολύ πιθανό να έχεις πέσει (ή να πέφτεις ακόμα) σε αυτήν την παγίδα: “Ας ανεβάσουμε κάτι που να μιλάει σε όλους — να αρέσει σε περισσότερο κόσμο.”

Το πρόβλημα;

Όταν προσπαθείς να μιλήσεις σε όλους, δεν ακούγεται κανείς. Και τελικά δεν τραβάς την προσοχή κανενός.

Τι σημαίνει “μιλάω σε όλους“;

  • Γράφεις γενικά posts τύπου “Το καλύτερο για εσάς!”
  • Αποφεύγεις να απευθυνθείς σε συγκεκριμένο πρόβλημα ή ανάγκη
  • Δεν έχεις καθορίσει ποιον θέλεις να προσελκύσεις

Το αποτέλεσμα; Το περιεχόμενο σου είναι “σωστό” αλλά αδιάφορο.

Γιατί δεν λειτουργεί αυτό;

Οι χρήστες δεν κάνουν scroll στα social για να βρουν “γενικές ιδέες“. Ψάχνουν κάτι που:

  • Τους αγγίζει
  • Τους λύνει ένα πρόβλημα
  • Τους κάνει να νιώσουν ότι κάποιος τους καταλαβαίνει

Αν βλέπουν κάτι που θα μπορούσε να ισχύει για οποιονδήποτε, δεν τους αγγίζει προσωπικά. Και scrollάρουν.

Παράδειγμα Post 1:

«Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν κάθε σας ανάγκη. Είμαστε εδώ για εσάς.»

- Πολύ ευγενικό. Αλλά κανείς δεν ξέρει για ποιον μιλάει.

Παράδειγμα Post 2:

«Είσαι λογιστής και βαρέθηκες να ασχολείσαι με τη συντήρηση του site σου; Εμείς το κρατάμε ενημερωμένο για εσένα, ώστε να ασχολείσαι μόνο με τους πελάτες σου.»

- Αυτό τραβάει τον σωστό άνθρωπο, τη σωστή στιγμή.

Τι δείχνει η εμπειρία και τα δεδομένα:

  • Τα πιο αποδοτικά posts έχουν συγκεκριμένο κοινό-στόχο
  • Όσο πιο στοχευμένο το μήνυμα, τόσο υψηλότερο το engagement rate
  • Το “λίγοι και σωστοί” είναι πιο πολύτιμο από το “πολλοί και αδιάφοροι”

Πώς να αλλάξεις προσέγγιση:

  • Καθόρισε ποιον θες να προσεγγίσεις
    - Όχι απλώς “όσους ενδιαφέρονται για διατροφή” → Π.χ. “μαμάδες με παιδιά έως 5 ετών που θέλουν υγιεινές ιδέες για snacks”
  • Μίλα με λόγια που καταλαβαίνει ο άλλος
    - Όχι τεχνικές περιγραφές — αλλά ανθρώπινες φράσεις, όπως μιλάς στον πελάτη σου
  • Ανέβαζε περιεχόμενο που λύνει συγκεκριμένες μικρές ανάγκες
    - Tips, απαντήσεις, απορίες που ακούς στην πράξη
  • Κράτα σταθερό τόνο και ταυτότητα
    - Για να ξέρει ο άλλος τι να περιμένει όταν σε βλέπει

Συμπέρασμα

Το πρόβλημα στα social δεν είναι η έλλειψη περιεχομένου. Είναι η έλλειψη εστίασης. Μην προσπαθείς να μιλήσεις σε όλο το internet. Μίλα στον ιδανικό σου πελάτη — και θα σε ακούσει.

Μάθε γιατί το περιεχόμενό σου δεν τραβάει προσοχή

Ας
Ξεκινήσουμε

στείλτε μας το μήνυμα σας στο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

We help you to Growth your Business